Vtipné tričko GoTriko (V práci ezavadziam a biznis ide dobre)

27.03.2015 12:21

Už dlho som hľadala pekný, originálny a vtipný darček pre otca. Tento darček som našla na www.Gotriko.sk. Gotriko.sk ponúka široký sortiment vtipných tričiek, ktoré vyčaria úsmev nie len nositeľovi, ale aj ľuďom naokolo.

Vlastnosti

·         Vysoká flex potlač

·         Vyrobené na Slovensku

·         100% bavlna

Každý vtipný nápad je možné zakúpiť ako mikinu alebo ako tričko.

Zároveň si môžete vybrať veľkosť S-XXL a v niektorých prípadoch aj farbu.

 

Vzhľad

Ja osobne som sa rozhodla pre tričko „V práci nezavadziam a biznis ide dobre“. Toto tričko sa mi zdalo byť veľmi originálne a nápadité. Zároveň je vhodné pre každého muža a pracanta, ktorý by si mal oddýchnúť alebo pre „šikovných“ chlapov, bez ktorých to ide jednoducho lepšie.

Toto tričko je možné zakúpiť v červenej, čiernej alebo bielej farbe:

 

Mojou  voľbou bolo červené XXL tričko.

 

Objednávka

Samotná objednávka je veľmi jednoduchá. Zvolíte si farbu, veľkosť a množstvo z daného trička a následne ho vložíte do košíka. Nákupný košík sa priebežne ukladá, takže sa bez obáv môžete vrátiť k prezeraniu stránky, či pridávaniu ďalšieho tovaru do košíka.

Ak už máte v košíku všetko čo ste chceli, môžete prejsť k objednávke. Objednávka je možná len po prihlásení, takže sa musíte najskôr prihlásiť alebo zaregistrovať. Vyplníte svoje kontaktné údaje a už len čakáte na to, kedy Vám príde tričko domov.

Moja voľba

Objednávka bola naozaj jednoduchá, dodávka rýchla.

Tričko je veľmi kvalitné, na dotyk jemné a k pokožke hebké. Potlač je veľmi odolná. A napriek častému noseniu a praniu (v dôsledku potlače periem toto tričko naruby), potlač je stále bez rôznych praskliniek či vyblednutia farby.

Tričko je originálne a vhodné hlavne ako darček. S týmto darčekom si môžete byť istý, že už nikto neprinesie to isté, čo vy. Je to vtipný darček ktorý vyčarí úsmev na perách nie len obdarovanému ale aj ľuďom v okolí.